13. marca 2014

Svieže ráno

Na úvod, predtým ako začnete čítať si pustite toto a buďte šťastní. Pesnička

Nie je nad to privstať si. Dnes som sa zobudila o pil šiestej, po tom ako sa mi sníval fakt debilný sen. Zvyčajne vstávam o 7:20, takže som mala pocit že mám fákt veľa času.
Na raňajky som si spravila mega-perfektne-úžasný home-handmade Orangensaft s citrónom. :D
V pyžame a v svetríku som si vyšla na záhradu a pozorovala som vychádzajúce slnko. Ešte bolo príliš nízko na to, aby ma pošteklilo svojimi lúčmi na nose. Zato činžiakovým už zvesela svietilo do oknien na znak nového dňa. Tak som tam stála na zmrznutej tráve, pozorovala oblohu svet okolo mňa a bielu paru, ktorá mi vychádzala z úst pri každom výdychu. A celé som to zapíjala handmade džúsom. :)
Po príchode do vnútra som si ešte nasypala do misky "fitnes" cereálie a šup pod deku. :D

V škole nemáme nemčinu, čo tiež pridáva nejaké plusové body, ale zase nemám úlohu na informatiku, kedže som stratila učebnicu.
Včera som začala s úklidom mojej izby. Dávam si ešte tak týždeň a potom bude všetko tip-top.

To je na dnešné ráno všetko. Je 7 hodín a aj keď je taký skvelý deň, ja musím ísť do školy.

Prajem krásny deň vám všetkým. :)

A na záver si prečítajte toto. Básnička

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára