6. marca 2014

Jarný flow

Práve teraz je obloha vonku nádhernej farby. Prelína sa to od belasej, cez bielo-žltú do hnedo oranžovej. Z otvoreného okna, cez ktoré sa pozerám na svet na mňa fúka studený vietor. Zohrievam sa preto pri sviečkach, ktoré zároveň osveľujú môj písací stôl a klávesnicu.

Dnes bol nádherný deň. Cítila som tak výnimočne a pekne. Dnes navyše v rozvrhu nemáme nemčinu, čo je pozitívne samo o sebe. Po škole som sa bola prejsť do mesta. Tiež som bola na pošte. Zistila som, že ma hrozne baví odosielať veci poštou. Keby som mala adresy svojich kamarátov, posielala by som im listy. :)

Keď budem dospelá, chcela by som každý mesiac pracovať niekde inde. Raz by som bola matematička, potom žurnalistka, cukrárka, tanečnica, letuška, "vymýšľačka reklám", kvetinárka, animátorka, herečka, filmová producentka, dizajnérka, fotografka... Bolo by to zábavné. :)

Poznáte ten pocit keď čítate skvelú knihu a zrazu je koniec? Stáva sa mi to často. Potom dlho nemôžem začať čítať druhú knihu, lebo stále žijem vo svete tej prvej.
A keď sme už pri knihách, ľudia sa ma často pýtajú aká je moja obľúbená kniha.Ja im poviem že z kníh si neviem vybrať svoju obľúbenú, bolo by to ako keby si matka vybrala svoje obľúbené dieťa. A jednen Nemenovaný sa po tejto odpovedi spýtal či si matka nemôže vybrať svoje svoje obľúbené dieťa.

Začala som si plánovať prázdniny a zistila som že mi dva mesiace nestačia. Je to hrozne málo času, a hrozne veľa plánov. A navyše mám aj málo peňazí na tie moje plány. Preto je v mojich plánoch započítaná aj mesačná brigáda. A začala som si aktívne šetriť. Našla som si pekný sklenený pohár a do neho som vysypala celý obsah svojej peňaženky. Nevýhoda je že má odnímateľné veko.

Včera som podľahla čaru legín. Sú neskutočne pohodlné. Niesom si istá na čo ich chcem využívať. Ako "úbor na doma", ako pyžamo, na šport... Ale v kombinácii s pohodlným tričkom a mužskou košeľou je to skvelé. A mužské košele sú sami o sebe spektakulárne. :) A tak tu práve sedím v košeli a tričku, legínach a ponožkách vytiahnutých tak vysoko ako sa len dá, a popíjam si horúce kakavko. :)

No myslím že na dnes toho vypisovania už bolo dosť. Mala by som sa venovať škole, kedže zajtra píšem písomku z nemčiny. A tiež máme zajtra v škole čajový dýchánek. :D
Tak dovidenia. Alebo dočítania? :)

(A mimochodom. Kým som toto dopísala obloha sa z belasej zmenila na čiernu.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára