27. apríla 2014

No tak sa pýtam


1. Prečo sú sedmokrásky biele?
2. Prečo majú Ázijci šikmé oči?
3. Prečo sú niektorí ľudia zlí a druhí dobrí?
4. Prečo majú niektorí ľudia v hrdle zlato?
5. Prečo je voda modrá aj keď je priesvitná?
6. Prečo srdce cíti lásku aj keď je len sval?
7. Prečo dospelí nerozumejú deťom?
8. Prečo je ovocie sladké?
9. Prečo majú zajace dlhé uši a krátky chvost?
10. Prečo sa niektorí ľudia na seba tak veľmi podobajú?
11. Odkiaľ sa berú pocity?
12. Stvoril človek krásu alebo krása tvorí človeka?
13. Je láska ako voda?
14. Dá sa život vykresliť farbičkami?
15. Prečo sú malé dievčatká väčšinou v ružovom?
16. Kam odchádzajú zabudnuté spomienky?
17. Prečo sa ľudia tak radi pozerajú do budúcnosti keď najkrajšia je sila prítomného okamihu?
18. Dá sa pozerať z nadhľadu aj keď si na dne?

19. Išli by ste na koncert keby ste boli hluchí?

1 komentár:

  1. 1. lebo su to krasky a krasna je aj nevesta v bielom. vlastne by som tu otazku postavila naopak ze preco ten biely kvet pomenovali sedmokraska
    2. tak toto neviem, asi aby sme neboli vsetci rovnaki
    3. nikto nie je bud dobry alebo zly, aj ked sa to tak moze zdat. ja som optimistka takze verim, ze kazdy je dobry, zly je len pre zivotne okolnosti
    4. toto sa aj ja pytam, tak velmi by som chcela vediet spievat!
    5. to bude nieco s fyzikou, ktorej som nikdy nerozumela, ale tak velmi som chcela!
    edit: pytala som sa frajera co je macher na fyziku a povedal: modra je odraz neba
    6. nepovedala by som ze to citi srdce a ziaden vedec to podla mna nelokalizoval kedze otazka lasky, to je tak nadlho...
    7. to je paradox, skor by to malo byt naopak, kedze dospeli si uz prezili detske casy ale deti dospele este nie
    8. toto bude zasa nieco s chemiou ale nepovedala by som ze kazde ovocie je sladke. napriklad kiwi
    9. aby dobre poculi a rychlo utekali stara mama
    10. zalezi na tom ci su to pribuzni alebo nie. asi ta zaujima ten druhy pripad - ani na ten ti neodpoviem ale minule som sa dozvedela ze vedci prisli na to, ze ludia s rovnakymi crtami tvare sa navzajom pritahuju lebo to je niekde v ich podvedomi ze si myslia ze ked niekto rovnako vyzera tak aj bude rozmyslat rovnako a teda ho povazuju za vhodneho partnera na zivot
    11. tato otazka sa mi nepaci :D
    12. tato otazka sa mi paci a slubujem ze nad nou budem premyslat pred spanim, dam ti vediet potom
    13. urcite aspon v jednom aspekte je
    14. da!
    15. lebo im to vnucuju ich rodicia uz odmalicka ze dievcata sa musia spravat a vyzerat ako dievcata
    16. tak tato otazka vyhrava! menujem ju ako moju najoblubenejsiu otazku! tiez nad nou budem rozmyslat pre spanim a na sviatky si aj sadnem a budem rozlyslat, dam tiez vediet
    17. ta sila pritomneho okamihu je rekamny tah, to by som sem netahala
    18. podla mna nie, lebo ak to niekto dokaze tak to znamena ze vstava
    19. asi nie ale mozno by to bola sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť