21. marca 2014

Môj top týždeň

Začnem asi tým že dnes je prvý jarný deň. Dozvedela som sa to až podvečer na hodine angličtiny. :D
Ale aj tak som celý deň prežila skvele.
Rekapitulácia týždňa:

Od pondelka vstávam asi o 5 ráno. Hovorí sa že Ranné vtáča búrka zmáča, ale zistila som že vstávanie skoro mi asi prospieva. Zrazu mám viac času na všeličo. 
V pondelok som mala v škole na desiatu tortu, ktorú som ukuchtila v nedeľu. (Som na ňu hrdá, takže sa musím pochváliť.) 
A taktiež som stretla veľa zaujímavých ľudí, s ktorými som sa už 100 rokov nevidela. Keď som sa večer vracala domov z mesta, cítila som sa tak jedinečne a povznesene. Obloha bola tmavá a búrkovo dramatická ale aj jasná a hviezdnatá ako vo vlahé letné večery. Stromy boli epickejšie, lampy žltšie, mesto a cesty prazdnejšie, vzduch viac prevzdušnený.
V utorok sme mali namiesto školy nejaké stupídne, sexistické divadlo, ktoré nás navádzalo na xenofóbiu a národnú hrdosť. Vďačím svojmu mobilu za prežitie tej katastrofy. No a potom sme si urobili výlet do Galanty. Konkrétne do nemocnice za kamarátom, ktorý havaroval na motorke (ale neskončil ako Jožo Ráž :D ). A večer som mala prvú hodinu speakovania. V stredu bol zatiaľ najlepší deň z tohto týždňa. Vstala som o 5 a o 6 som si išla zabehať.Prvý krát po roku a pre astmatika-nešportovca ako som ja, to bolo kruté. A nechápem čo sa ľuďom tak páči na behaní. Pichanie v pľúcach? (Aj keď to je asi len astmatický prejav.) Alebo tras v kolenách? (Nešporovecký prejav.) Sakra, asi na sebe budem musieť zapracovať. A potom som išla zo školy do kina na film plný sexu, drog, alkoholu a sprejovania. A tiež som bola fotiť keďže bolo pekné počasie. Rozmýšlala som že by som sem dala nejaké fotky, ale potom ma to prešlo. No a dnes som objavila čaro mexickej kávy a zistila som že caffe late so sebou je skvelá vec. Pomôže pri teste z angliny a po vypití pohárik s viečkom poslúži ako malý bubník. Tak som si cestou domov bubnovala, kochala sa oblohou a tešila sa z prvého jarného dňa. A zajtra sa chystáme na koncert do Nitry, keďže ten seredský nám zrušili. (Pomaly sa mi prestáva páčiť štýl akým píšem. Takže si sľubujem že nabudúce to už bude niečo umeleckejšie. :D )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára