9. marca 2014

Expedícia do Makulienky

Myslím že moje vlasy sú ako moje myšlienky. Keď mám vlasy rozviate, moje myšlienky sú tiež. Ak mám vlasy rozštiepené, sú také aj moje myšlienky.
Slovné spojenie kučeravé myšlienky hádam poznáte. No a moje vlasy sú kučeravé konštantne.
Preto nemám rada keď sa ľudia dotýkajú mojich vlasov. (Dovolím to len mojim najbližším. ) No vám by sa páčilo keby sa vám niekto hrabal v myšlienkach? Takže ak chcete vedieť nad čím rozmýšľam, skúste to nájsť v odlesku mojich vlasov. :D Možno sa vám to podarí.

Rozmýšľali ste niekedy nad tým prečo je práve mesiac knihy? Ono to samozrejme má svoje vysvetlenie, ale v mojom imaginárnom svete je iné ako to skutočné. Podľa mňa je to preto že v marci zvyčajne ľudia ochorejú a potom ležia v posteli a čítajú knihy.

Včera bol deň žien. Nijak zvlášť som tomu nevenovala pozornosť. (Aj keď mám 17 a pocit ženy. :D ) Nebolo kedy. Predobedom som pomáhala pri upratovaní kaštieľa a poobede som sa starala o svojho milého, ktorý mal skoro 40 stupňov horúčky. Ale dostala som od neho fialky. J

A dnes je zase deň, kedy prelievam slzy. Zbytočne. Raz sa mi slzy minú, a potom budem mať vyplakané oči. A budem slepá. 
Iné dievčatá si oči odmaľovávajú odličovačmi. Ale ja na to idem veľmi nekonvenčným spôsobom. Slzami.
A už som prišla na to prečo ma štípe pravé oko. Je to preto že v pravom sa slzy míňajú rýchlejšie ako v ľavom. Veď v tom množstve filmov, serálov, telenoviel a bárs čoho ste si určite všilmi, že keď hlavné hrdinky plačú, vždy im ide slza z pravého oka.

Rozhodla som sa, že k svojim článkom budem asi pridávať obrázky. Hlavné zameranie je síce text, ale nebude to tu také fádne.  Ideálne samozrejme moje vlastné výtvory, ale nemám fotku na každú tému. Takže možno bude aj s fotkami. :D

Keď budem veľká budem ananás. Ale nie do jogobely. Podľa mňa ananásy sú sexy. Majú takú interesantnú šticu. A sú tak neodolateľne žlté a prítažlivo sladké a štavnaté.

2 komentáre:

  1. "Slovné spojenie kučeravé myšlienky hádam poznáte. No a moje vlasy sú kučeravé konšantne."
    :D :D :D

    ja tiež neznášam, keď mi niekto chytá vlasy, dovolím to len môjmu milému, lebo mi je príjemné keď ma škrabká na hlave. a vraj prekrvená pokožka stimuluje vlasové korienky, aby rýchlejšie rástli.
    inak máš strašne super vlasy, kombinácia tmavohnedej a kučier je podľa mňa dokonalá!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si zas myslím, že tvoje vlasy sú super. Keď som bola mladšia chcela som sa prefarbiť na ryšavo. :D

      Odstrániť