9. januára 2014

Zmena mena a plynutie myšlienok

Dnes oznamujem že Catnip sa oficiálne premenovala na Makulienku. Je to tretia zmena, takže do tretice všetko dobré.

Toto sú myšlienky, ktoré som si už dlhšie zapisovala. Napadli mi pri úplne bežných činnostiach a v bežnom stave. Ale ako myšlenky sa mi zdali pekné a zaujímavé, tak sa podelím.

Zvláštny sen. Skoro ako havran a písací stôl. (Zrejme sa mi sníval nejaký zaujímý sen. A Alicu z krajiny zázrakov poznáte nie?)

Do stračatela jogurtov určite dávajú poľskú čokoládu. (Ten jogurt bol fakt hnusný.)

Nemôžeš svoje spomienky len tak chytiť a hodiť ich do vreca na odpadky. A niekedy ani nechceš. (To bolo keď som si upratovala izbu. Mala som zámer stať sa aspoň čiastočne stať minimalistkou. Ale zistila som že takmer ku všetkým veciam mám nejaký citový vzťah.)

Niektoré knihy majú na človeka účinok, asi ako prasknuté potrubie s plynom. (Čítala som Metro 2033. Mimochodom odporúčam.)

Cez leto je treba nosiť v kabelke repelent. (Napadlo mi to potom, ako som si spomenula na jeden letný večer. Boli sme s Matjeom pri jazere a celé nohy sme mali doštípané.)

I wish I understood. (Len veta z pesničky, ale oslovila ma.)

Sestra je dar aj prekliatie dokopy. (Toto zisťujem už dvanásty rok.)

Mám rozštiepené končenky vlasov aj myšlienky. (Keď som nebola v stave sústredene rozmýšlať.)

Kvalita na úkor kvantity. (Niekto mi povedal že už som dlho nič nanpísala. To je odpoveď.)


2 komentáre:

  1. Dievča, tuším sme bloggerský pár. Don't you think so? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaaa mimochodom. Tvoje nové meno. Pasuje ti! :)
    Čo máš s ňou spoločné?
    Obe ste rozkošné.
    Obom vám to sekne v sukni.
    Obe ste prispaté (mak je sedatívum).
    Makulienka moja. :)

    OdpovedaťOdstrániť