12. januára 2014

Víkendové "dobrodružstvo"

Tento víkend bol jeden z mojich najlepších aké som zažila.

Najprv to menej podstatné:
S matkou a sestrou sme išli do Blavy na nákupy. Behali sme po obchodoch a pozerali pekné veci. Povianočné zľavy. Okrem iného som si kúpila krásne šaty. Little black.
A potom sme sa išli najesť a stretla som kamaráta z tábora.

A teraz to podstatnejšie:
Potom ma matka zaviezla pred NBS. Tam som sa mala stretnúť s Matjeom. Napravovala som si šál keď som videla ako sa niekto schoval za rohom. Bol to on. Konečne som ho po týždni znova videla. Chvíľu sme sa na seba usmievali a potom sme išli.
Odviezli sme sa autobusom až k nemu domov. Vlastne na intráky ale to je jedno, Podstatné je že aj keď som tam bola prý raz cítila som sa ako doma.
Tam som sa poobzerala po okolí a potom ma zaviedol do svojej izby. Zoznámila som sa s jeho spolubývajúcim. Uvidela ten krásny výhľad z fotky aj naživo. Púšťali sme si uletené pesničky. A ešte kopu super vecí.
Večer sme si vyšli von. Išli sme do Kníhkaviarne - do Martinusu. Tam sme si dali kávu, citronádu a šalát ako správni hipsteri. :) A samozrejme sme si poprezerali veľa z tých úžasných kníh, ktoré tam mali. Potom sme išli na autobus, ktorý ma mal odviesť domov. Asi hodinu sme sa potulovali po stanici a potom keď sme prišli k autobusu mal plno.
Takže som zostala v Bratislave. Rozmýšlali sme čo spraviť. Jediná možnosť bola prespať tam. Na intráku.
Tak sme začali hľadať akým busom sa dostaneme naspäť. To už bolo podľa mňa dosť neskoro a tak som vlastne cestovanie povedzme prespala.
Asi po hodine a s rôznymi prestupmi (raz sme dokonca zabudli vystúpiť na konečnej) sme sa dostali na intráky.
Teraz tu bol problém ako ma dostať dnu. Vnútri bola vrátnička a návštevy boli do 11. Tak sme hľadali ľudí, ktorí by nám pomohli dostať dovnútra. Ale stretli sme len anglicky hovoriaci párik a skupinku ľudí z "manželákov". Tí nám poradili (s divným prízvukom) že máme proste len prejsť okolo a keď nás zastavia povedať pravdu.
Tak sme išli na vec. :D
Asi 2x sme prešli okolo vchodu a pozorovali situáciu. Nakoniec sme sa tvárili že nepatríme k sebe, ale že obaja patríme na intráky. Nepozorovane sme prešli. Darebáctvo sa podarilo.
Už unavená na smrť som sa pritúlila k milému a zaspala som.
Ráno keď som sa zobudila nebol vedľa mňa. Trochu divný pocit. (Vraj som ho v noci vytlačila z postele.) Potom som znova zaspala a keď som sa znova zobudila, prišiel ku mne a dal mi pusu na líce.
A potom som si zbalila všetky veci a museli sme sa rozlúčiť. (A mám pocit že som sa nerozlúčila dostatočne, preto sa neviem dočkať kedy konečne príde aby som mu mohla dať veľkú pusu.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára