25. júna 2014

Our trip to London

Moc sa mi o tom nechce písať. Možno preto že takéto veci neviem dobre podať. Ale podľa zákonov Klišé by som mala. Takže si tu teraz sedím v 2. B pri katedre a píšem vety.

Odchádzali sme asi o 10. Spolu s nami už v autobuse boli aj študenti z Levíc, ktorých sme vôbec nevnímalí, narozdiel od spiatočnej cesty. (Mimochodom v piatok asi pôjde naša anglická skupinka do Levíc na stretko.) V Brne sme naložili Znojmákov a potom sme už išli. 26 hodín cesty. Každé 4 hodiny 20 minút prestávka. Vodič bol mimoriadne priateľský. Vlastne až príliš.
Ako prvé sme prišli do Babbacombe, čo bolo blízko pri mieste nášho ubytovania. Boli sme na pláži a v minimestečku.
A potom sme sa mali ísť rozdeliť do rodín. Na parkovisku sa to hemžilo čudnými ľuďmi. Hovorím si-dúfam že nebudem mať túto. A v tom počujem moje meno. Zákon schválnosti. Na prvý pohľad sa zdali byť milí. Ale hneď prvý deň sa z nich vykľuli šialenci. Nebudem to nejak bližšie rozpisovať. Poviem iba to že ma vyhnali zo sprchy a schudla som tam 4 kilá. Našťastie druhú rodinu sme mali dobrú a nedostali sme žiadnych moslimov.
V skratke opíšem náš program. Pochodili sme Torbay- jeho mestské časti. Vždy dopoludnia škola a popoludní výlet. Na našom metingpointe sme mali byť 7:25. Vstávali sme o 6 a domov sme prichádzali o 19. A tak som tretí deň z nedostatku jedla a spánku takmer skolabovala v autobuse.
Skrátim to a prenesiem sa rovno do Londýna. Boli sme tam len chabých 10 hodín. Potrebovali by sme minimálne 2 dni len na prejdenie celého Britského múzea. Ale inak to bolo fajn. V Národnej galérii pekné obrazy, na Trafalgar Square koncert na oslavu narodenín MasterCard. Videli sme Big-Ben, Buckinghamský palác, Windsor, Tenžu, London Eye, Stonehenge a všetko ostatné čo by sa patrilo vidieť v Londýne.
Celkový dojem z výletu: dobrý. Cesta naspäť nám ubehla rýchlejšie, na trajekte som sa hrala na Titanic.
Kúpila som si veľa oblečenia a kníh a tiež som nakúpila veľa darčekov. Keby som mohla ešte by som sa do Londýna určite vrátila.
To je koniec veľmi obšíreneho opisu nášho anglického výletu.
+v ďalšom príspevku pridám fotky.

2 komentáre:

  1. Jej, ty si bola v Londýne? O mesiac sa tam chystám tiež :) na fotky sa tešííím! a ak máš nejaké smrteľne vážne odporúčania, sem s nimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčania: nabaľte si vlastné jedlo. :D
      Ale inak odporúčam pozrieť sa do Dartmooru. A v Londýne rozhodne Britské múzeum.

      Odstrániť