3. apríla 2014

Tvorivá stvora

Tvorivosť má malý otvor
tak ho v svojej hlave otvor.

Možno je to tým, že ma prestala baviť matika. A možno je to tým, že je jar a inšpirácia číha na každom rohu. Nech je to tak, či inak, každopádne som začala tvoriť.
Byť tvorivá je super. Mám pocit, že konečne robím niečo plnohodnotné. Niečo čo ma baví. Niečo čo má zmysel.
Takže som sa rozhodla, že budem umelec. A najlepšie nepochopený.

Konečne prišlo to tvorivé obdobie, ktoré som potrebovala. V zime moja fantázia trochu stagnovala. A možno sa mi len rozum pozastavil nad nedostatkom snehu.
Ak by som to mohla vyjadriť vo farbách, čo ja rada, bolo by to asi ako pestrofarebný výbuch. Jemné odtiene zelenej, s bielou, žltou, ružovou, so štipkou červenej a sýtomodrej.

Za posledný týždeň som vytvorila kvetinový veniec, kvetinovú čelenku, 5 organzových kvetov, jednu dúhovú dreveno-klincovo-nitkovú dekoráciu a parádny obraz. :)

A ako súčasť mojej dráhy umelca tiež čítam veľmi zaujímavé, umelecké knihy:
Martin Page-Ako som osprostel
Pavel Hirax Baričák-V tichu
Daniel Hevier-Ťahák na básne

pozerám inšpiratívne filmy:
Noah/Noe
In time/Vyměřený čas
Summerhood/Letní kamp
Worlds Away/Vzdialené svety

a počúvam očarujúcu hudbu:
Brian Crain
N3O
Delik

Mám chuť ostrihať si vlasy po plecia, nafarbiť si ich na tyrkysovo, umelecky a ležérne nosiť veľké košele a prechádzať po ulici so slnečnými okuliarmi a foťákom v ruke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára