20. októbra 2014

Keď neviem o čom

Od kedy začala škola, opúšťa ma fantázia. Veľmi rada by som niečo napísala ale neviem čo.



Ešte je len druhý mesiac a už nič nestíham, mám vo všetkom chaos a povinností nad hlavu. V dnešnej dobe si človek nemôže dovoliť byť týždeň doma chorý.
A môj hlavný problém je, že sa mi do ničoho nechce. Asi mi chýba nejaké motivácia alebo čo. Proste ma to nebaví. Budem sa učiť z internetu.

Cez víkend som piekla. Robila som tortu a kedže mi zostali nejaké zvyšné bielky povedala som si že z nich skúsim vyčarovať makrónky. Dala som dokopy recept asi zo štyroch rôznych zdrojov, nakúpila som potrebné veci a pustila som sa do toho. Zabralo mi to hrozne veľa času a nakoniec sa mi aj tak roztiekli a pozliepali. Niektoré som ale predsa zachránila, zlepila dokopy lekvárom (na robenie krému som už nemala energiu) a dopadlo to dobre.

A dnes som si spravila radosť a kúpila som si nejaké vonné sviečky. Takže teraz ma čaká horúca sprcha, s jablkovo-konvalinkovou vôňou a k tomu čokoláda Merci čo som dostala na meniny. A nakoniec antibiotiká.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára