20. decembra 2013

Musím byť pesimista aby ste si ma všimli?

Všimla som si že keď napíšem niečo, z čoho ide depresia, ľudia sa ma začínajú pýtať čo mi je. Začínajú sa kvázi zaujímať. Možno si myslia že mám nejaké problémy a preto píšem také veci. Ale keď sa usmievam a srším optimizmom, nikto si to nevšíma.

Nehovorím že chcem byť centrom pozornosti. Ale keď sa už o mňa nezaujímate keď mi je dobre, nezaujímajte sa o mňa keď mi dobre nie je. Aj tak svojím záujmom väčšinou moje problémy nevyriešite. (Jedine že by sa to týkalo vás.)

A navyše, keď mám nejaké depresívne myšlienky, je to vtedy keď som dlho sama a mám čas rozmýšľať. Takže keď sa už zaujímaš, zober svoj mobil a pošli SMS že „Poď von, pokecáme.“ Alebo také niečo. J
A ak mám nejaký problém, riešim to písaním. Niečo ma trápi, napíšem svoje myšlienky a je mi lepšie.

Potrebujem sa len vypísať aby moja hlava nevybuchla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára